Το Βιομηχανικό Marketing αποτελεί βασικό συστατικό για την σωστή ανάπτυξη μιας επιχείρησης καθώς κανένα σχεδόν προϊόν ή υπηρεσία δεν μπορεί να αναπτυχθεί και να διατεθεί σήμερα, χωρίς τη συμβολή του Marketing. Aυτό το συμπέρασμα βγαίνει ανεπιφύλακτα κατόπιν της ανάλυσης που έχει πραγματοποιηθεί με σκοπό την εκπόνηση της παραπάνω εργασίας. Για την βέλτιστη εφαρμογή του Marketing χρειάζεται πρώτα απο όλα να αναγνωρισθούν τα χαρακτηριστικά της αγοράς που κινείται η κάθε επιχείρηση. Ο marketer οφείλει να επισημάνει τα ιδιαίτερα γνωρίσματα της αγοράς στην επιχείρηση με στόχο την περαιτέρω συνέχιση της εφαρμογής του marketing.
Μ > Μάρκετινγκ
Β > Βιομηχανική πολιτική
Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Βιομηχανική πολιτική
Μάρκετινγκ
Βιομηχανικό μάνατζμεντ
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)