Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Βιομηχανικό μάρκετινγκ

Ζήγρα, Δήμητρα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2005

2005


Το Βιομηχανικό Marketing αποτελεί βασικό συστατικό για την σωστή ανάπτυξη μιας επιχείρησης καθώς κανένα σχεδόν προϊόν ή υπηρεσία δεν μπορεί να αναπτυχθεί και να διατεθεί σήμερα, χωρίς τη συμβολή του Marketing. Aυτό το συμπέρασμα βγαίνει ανεπιφύλακτα κατόπιν της ανάλυσης που έχει πραγματοποιηθεί με σκοπό την εκπόνηση της παραπάνω εργασίας. Για την βέλτιστη εφαρμογή του Marketing χρειάζεται πρώτα απο όλα να αναγνωρισθούν τα χαρακτηριστικά της αγοράς που κινείται η κάθε επιχείρηση. Ο marketer οφείλει να επισημάνει τα ιδιαίτερα γνωρίσματα της αγοράς στην επιχείρηση με στόχο την περαιτέρω συνέχιση της εφαρμογής του marketing.

Μ > Μάρκετινγκ
Β > Βιομηχανική πολιτική
Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Βιομηχανική πολιτική
Μάρκετινγκ
Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.