Η εφαρμογή της έρευνας αγοράς στο βιομηχανικό μάρκετινγκ

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η εφαρμογή της έρευνας αγοράς στο βιομηχανικό μάρκετινγκ

Ρίτσος, Μιχαήλ

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2002

2002


Το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ αποτελεί μία σύγχρονη και κατά μία έννοια, εξελισσόμενη ακόμα «επιστήμη», η οποία όμως με την εμφάνισή της έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στην οικονομική, διοικητική και κοινωνική διάσταση των επιχειρήσεων που ασχολούνται με την παραγωγή προϊόντων που θα αποτελέσουν τους κρίκους της αλυσίδας παραγωγής καταναλωτικοί προϊόντων. Η εφαρμογή του διέπεται από αρχές και κανόνες που προσδίδουν ένα διαφορετικό χαρακτήρα στην επιχείρηση, όπου η συμπεριφορά και οι λειτουργίες της δεν καθορίζονται πλέον από την «προσωπική διάθεση» του επιχειρηματία, και φυσικά αυτό έχει σαν συνέπεια την καλύτερη προβολή της επιχείρησης και των προϊόντων της. Αναντίρρητα το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ αποτελεί ένα μεγάλο κεφάλαιο, η ανάλυση του οποίου έχει επιχειρηθεί στην παρούσα εργασία.

Μ > Μάρκετινγκ
Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ
Ε > Έρευνα αγοράς

Μάρκετινγκ
Έρευνα αγοράς
Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)