Η εφαρμογή της έρευνας αγοράς στο βιομηχανικό μάρκετινγκ

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2002 (EN)
Η εφαρμογή της έρευνας αγοράς στο βιομηχανικό μάρκετινγκ

Ρίτσος, Μιχαήλ

Το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ αποτελεί μία σύγχρονη και κατά μία έννοια, εξελισσόμενη ακόμα «επιστήμη», η οποία όμως με την εμφάνισή της έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στην οικονομική, διοικητική και κοινωνική διάσταση των επιχειρήσεων που ασχολούνται με την παραγωγή προϊόντων που θα αποτελέσουν τους κρίκους της αλυσίδας παραγωγής καταναλωτικοί προϊόντων. Η εφαρμογή του διέπεται από αρχές και κανόνες που προσδίδουν ένα διαφορετικό χαρακτήρα στην επιχείρηση, όπου η συμπεριφορά και οι λειτουργίες της δεν καθορίζονται πλέον από την «προσωπική διάθεση» του επιχειρηματία, και φυσικά αυτό έχει σαν συνέπεια την καλύτερη προβολή της επιχείρησης και των προϊόντων της. Αναντίρρητα το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ αποτελεί ένα μεγάλο κεφάλαιο, η ανάλυση του οποίου έχει επιχειρηθεί στην παρούσα εργασία.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Έρευνα αγοράς
Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2002


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)