Μίγμα μάρκετινγκ: στρατηγικές επιλογές, επιχειρηματικές τακτικές

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2002 (EL)
Μίγμα μάρκετινγκ: στρατηγικές επιλογές, επιχειρηματικές τακτικές

Τσαουσίδου, Σοφία
Μεμάκη, Ελένη

Σήμερα κάθε εταιρία μοιράζεται με τις άλλες εταιρίες την πρόκληση της ταυτοποίησης και κατανόησης των αγορών που υπάρχουν γύρω της. Η επιτυχία εξαρτάται από την ικανότητα με την οποία αντιλαμβάνεται και κατανοεί κάποιος αυτές τις αγορές σε όλη τους την απροσδιοριστία, την ασυνέπεια και τη λογική, με άλλα λόγια σε όλη την πολυπλοκότητά τους. Κατ' επιλογήν ο σχεδιασμός και η στρατηγική του Marketing προσπαθούν να επεξηγήσουν και να εμπλουτίσουν αυτή την πολυπλοκότητά. Συνήθως η στρατηγική εξετάζεται σε επιχειρησιακό επίπεδο. Στην ουσία της επιχειρησιακής στρατηγικής βρίσκεται η στρατηγική του Marketing, η οποία αποτελεί τη βάση της στρατηγικής σε άλλες λειτουργικές περιοχές. Η ολοκλήρωση όλων των λειτουργικών στρατηγικών αντιπροσωπεύει την επιχειρησιακή στρατηγική. Ο σχεδιασμός και η στρατηγική του Marketing εστιάζουν στη στρατηγική του Marketing από τη σκοπιά της επιχειρησιακής μονάδας.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2002


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.