Marketing plan – σχέδιο marketing: Η περίπτωση της ΣΟΥΡΩΤΗΣ Α.Ε.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)
Marketing plan – σχέδιο marketing: Η περίπτωση της ΣΟΥΡΩΤΗΣ Α.Ε.

Σαμαράς, Αστέριος

Η Σουρωτή Α.Ε. με την απόκτηση του Η. Α. C. C. Ρ. Ηazard Αηalγsis Critical CοntrοΙ Ροint και του ΙSΟ 9002 και την προετοιμασία της για την απόκτηση του ΙSΟ 14001, έχει ενστερνιστεί τη φιλοσοφία της ποιότητας και έχει διανύσει πολύ δρόμο για την κατάκτηση της σε όλα τα επίπεδα της επιχειρηματικής της δραστηριότητας. Ο μέσος καταναλωτής, ευάλωτος στην έντεχνη διαφήμιση, και στην ποικιλία των προϊόντων, συχνά αντιδρά αυτόματα στην αγοραστική του συμπεριφορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Εμπόριο - Ευρώπη
Ποιοτικός έλεγχος

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.