Marketing μέσω των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Marketing μέσω των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα

Κύρκου, Κυριάκος

Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει την συμβολή των Social Media στο Μάρκετινγκ και τις διαστάσεις αυτού του φαινομένου στην Ελλάδα. Αναλύονται και επεξηγούνται βασικές έννοιες όπως Μάρκετινγκ. Internet Marketing. Δίκτυα κοινωνικής Δικτύωσης, Διαφήμιση στο Μάρκετινγκ κ.α. Επίσης, διερευνάται κατά πόσο τα Social Media συμβάλλουν στο Μάρκετινγκ, ενώ παρουσιάζονται έρευνες σχετικές με την επίδρασή τους στα σύγχρονα ελληνικά δεδομένα. Παράλληλα, θεωρήθηκε σκόπιμο να αναφερθούν τόσο τα πλεονεκτήματα, όσο και τα μειονεκτήματα της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς και η αποδοχή αυτών από το καταναλωτικό κοινό. Οι νέοι καταναλωτές, αποτελούν μια νέα και ξεχωριστή κατηγορία καταναλωτών, η οποία πλέον κινεί τα νήματα στον χώρο των πωλήσεων. Τέλος, γίνεται ξεχωριστή αναφορά στη λειτουργία του Facebook. καθώς αποτελεί το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και στους τρόπους με τους οποίους προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες και επηρεάζει το τεράστιο εύρος των σύγχρονων καταναλωτών.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.