Marketing μέσω των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
TEI of West Macedonia   

Αποθετήριο :
@naktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Marketing μέσω των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα

Κύρκου, Κυριάκος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει την συμβολή των Social Media στο Μάρκετινγκ και τις διαστάσεις αυτού του φαινομένου στην Ελλάδα. Αναλύονται και επεξηγούνται βασικές έννοιες όπως Μάρκετινγκ. Internet Marketing. Δίκτυα κοινωνικής Δικτύωσης, Διαφήμιση στο Μάρκετινγκ κ.α. Επίσης, διερευνάται κατά πόσο τα Social Media συμβάλλουν στο Μάρκετινγκ, ενώ παρουσιάζονται έρευνες σχετικές με την επίδρασή τους στα σύγχρονα ελληνικά δεδομένα. Παράλληλα, θεωρήθηκε σκόπιμο να αναφερθούν τόσο τα πλεονεκτήματα, όσο και τα μειονεκτήματα της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς και η αποδοχή αυτών από το καταναλωτικό κοινό. Οι νέοι καταναλωτές, αποτελούν μια νέα και ξεχωριστή κατηγορία καταναλωτών, η οποία πλέον κινεί τα νήματα στον χώρο των πωλήσεων. Τέλος, γίνεται ξεχωριστή αναφορά στη λειτουργία του Facebook. καθώς αποτελεί το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και στους τρόπους με τους οποίους προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες και επηρεάζει το τεράστιο εύρος των σύγχρονων καταναλωτών.

Μ > Μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα

Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.