Marketing μέσω των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Marketing μέσω των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα

Κύρκου, Κυριάκος

Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει την συμβολή των Social Media στο Μάρκετινγκ και τις διαστάσεις αυτού του φαινομένου στην Ελλάδα. Αναλύονται και επεξηγούνται βασικές έννοιες όπως Μάρκετινγκ. Internet Marketing. Δίκτυα κοινωνικής Δικτύωσης, Διαφήμιση στο Μάρκετινγκ κ.α. Επίσης, διερευνάται κατά πόσο τα Social Media συμβάλλουν στο Μάρκετινγκ, ενώ παρουσιάζονται έρευνες σχετικές με την επίδρασή τους στα σύγχρονα ελληνικά δεδομένα. Παράλληλα, θεωρήθηκε σκόπιμο να αναφερθούν τόσο τα πλεονεκτήματα, όσο και τα μειονεκτήματα της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς και η αποδοχή αυτών από το καταναλωτικό κοινό. Οι νέοι καταναλωτές, αποτελούν μια νέα και ξεχωριστή κατηγορία καταναλωτών, η οποία πλέον κινεί τα νήματα στον χώρο των πωλήσεων. Τέλος, γίνεται ξεχωριστή αναφορά στη λειτουργία του Facebook. καθώς αποτελεί το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και στους τρόπους με τους οποίους προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες και επηρεάζει το τεράστιο εύρος των σύγχρονων καταναλωτών.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)