Branding και σχεδιασμός αυτοκινήτου

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Branding και σχεδιασμός αυτοκινήτου

Χριστοδουλάκης, Ευάγγελος

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία,έγινε μια απόπειρα καταγραφής του branding process κατα τον σχεδίασμά των αυτοκινήτων, άλλα παράλληλα τονίστηκε και η σημαντικότητα αυτού,για την μετέπειτα εμπορική πορεία του αυτοκινήτου. Οι τάσεις,η μόδα,και γενικότερα οι συνθήκες της αγοράς, ήταν, είναι και θα είναι μεταβαλλόμενες.Πάντα όμως οι εταιρείες, θα προσπαθούν να ξεχωρίσουν και να διακριθούν στο συρφετό των δεκάδων νέων μοντέλων που κατακλύζουν τις εκθέσεις κάθε χρόνο. Μπορεί το brand να έχει άυλη υπόσταση,αποδείχθηκε όμως,ότι το λογότυπο και το σήμα,για κάθε ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της,μπορεί να είναι τα πιο ακριβά περιουσιακά στοιχεία αυτής. Είναι αυτά που αναζητεί ο πελάτης,και προκειμένου να τα αποκτήσει είναι ικανός να ξοδέψει κάτι παραπάνω.αλλά είναι κι' αυτά που πρέπει να πείσουν τον υποψήφιο πελάτη να πάρει την πολυπόθητη απόφαση να τα κάνει δικά του.

Thesis
NonPeerReviewed

Βιομηχανικός σχεδιασμός
Αυτοκίνητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.