Στην παρούσα πτυχιακή εργασία,έγινε μια απόπειρα καταγραφής του branding process κατα τον σχεδίασμά των αυτοκινήτων, άλλα παράλληλα τονίστηκε και η σημαντικότητα αυτού,για την μετέπειτα εμπορική πορεία του αυτοκινήτου.
Οι τάσεις,η μόδα,και γενικότερα οι συνθήκες της αγοράς, ήταν, είναι και θα είναι μεταβαλλόμενες.Πάντα όμως οι εταιρείες, θα προσπαθούν να ξεχωρίσουν και να διακριθούν στο συρφετό των δεκάδων νέων μοντέλων που κατακλύζουν τις εκθέσεις κάθε χρόνο. Μπορεί το brand να έχει άυλη υπόσταση,αποδείχθηκε όμως,ότι το λογότυπο και το σήμα,για κάθε ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της,μπορεί να είναι τα πιο ακριβά περιουσιακά στοιχεία αυτής. Είναι αυτά που αναζητεί ο πελάτης,και προκειμένου να τα αποκτήσει είναι ικανός να ξοδέψει κάτι παραπάνω.αλλά είναι κι' αυτά που πρέπει να πείσουν τον υποψήφιο πελάτη να πάρει την πολυπόθητη απόφαση να τα κάνει δικά του.