Τραπεζικό μάρκετινγκ παράδειγμα στην Εμπορική Τράπεζα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Τραπεζικό μάρκετινγκ παράδειγμα στην Εμπορική Τράπεζα

Πέρος, Βαρθολομαίος

Η εργασία αρχικά, αναφέρεται στην ιστορία της τράπεζας και αναλύεται ο σχεδιασμός του μάρκετινγκ στην συγκεκριμένη τράπεζα. Επίσης, εξετάζονται οι τρόποι επικοινωνίας με τους πελάτες, ο προσδιορισμός των αναγκών τους, η προσφορά των υπηρεσιών της τράπεζας προς αυτούς και τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας.

Thesis
NonPeerReviewed

Τραπεζικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.