Η διοίκηση ολικής ποιότητας στον δημόσιο τομέα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στον δημόσιο τομέα

Τριάντος, Αθανάσιος Σ.

Το αντικείμενο έρευνας της εργασίας αυτής, εστιάζει στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ), γνωστή επίσης και ως TQM (Total Quality Management) που είναι σχετικά ένας νέος τρόπος διοίκησης ενός οργανισμού για την ανάπτυξη και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας. Αυτό ισχύει σε όλες τις επιχειρήσεις ιδιωτικές και δημοσιές. Πιο συγκεκριμένα η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας έχει ως βασικό προσανατολισμό την καλύτερη δυνατή ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών, που τους χωρίζει σε εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες. Τέλος στην εργασία αυτή θα αναλύσουμε την φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε σχέση και με τον δημόσιο τομέα, αλλά και τις μεθόδους που εφαρμόζει σε οργανισμού και επιχειρήσεις για τον ακριβή προγραμματισμό των εργασιών τόσο στην Ελλάδα όσο και την εφαρμογή του σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιος τομέας - Υπηρεσίες
Διοίκηση ολικής ποιότητας

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.