Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης πελατών για τις ανάγκες εταιρείας υπηρεσιών πληροφορικής και δικτύων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης πελατών για τις ανάγκες εταιρείας υπηρεσιών πληροφορικής και δικτύων

Παντούλη, Κωνσταντίνα

Η τεχνολογία με την πάροδο του χρόνου τείνει να εισβάλλει στην καθημερινότητα μας όλο και περισσότερο. Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις και κάθε μορφή οργανισμού χρησιμοποιούν την τεχνολογία στο να εξασφαλίσουν αποτελεσματικότητα, αξιοπιστία, ευελιξία και ταχύτητα. Η διαχείριση των σχέσεων γνωστή και ως Customer Relationship Management αποτελεί μία από τις πιο σύγχρονες τάσεις του management. Η διαχείριση σχέσης πελατών βασίζεται στην τεχνολογία και στη στρατηγική που υιοθετούν οι επιχειρήσεις ως προς την βελτίωση τους και οι πληροφορίες που θα διαχειριστούν θέτουν στόχο να πωλήσουν τις υπηρεσίες αποτελεσματικά. Οι πελάτες έχουν γνώση για τις υπηρεσίες που προσφέρονται αλλά απαιτούν και ποιότητα στην παροχή των υπηρεσιών αυτών λαμβάνοντας τις αποφάσεις τους βασισμένοι πάνω σε αυτές. Ο κάθε χρήστης θέλει να νιώθει ότι είναι μοναδικός, ότι μεταχειρίζεται χωριστά. Σε παλιότερες εποχές υπήρχε μια απρόσωπη επαφή και σχέση με την επιχείρηση και εδώ έρχεται να συμπεριληφθεί το CRM για να καλύψει το κομμάτι αυτό, δηλαδή να καλλιεργηθεί και να αποκτηθεί μια αληθινή σχέση ανάμεσα στην επιχείρηση και τον χρήστη, δίνοντας τους το κίνητρο να συνεργαστούν ξανά και ξανά μαζί. Το διαδίκτυο έχει συμβάλλει στο να βρεθούν πληροφορίες και εφαρμογές για το πώς δουλεύει ένα σύστημα CRM. Ένα CRM μπορεί να χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης βοηθώντας περισσότερο την προβολή του και αυτό γί/εται λόγω της αύξησης της χρήσης αυτών κα ειδικά των πιο νέων χρηστών. Οι επιχειρήσεις αρχίζουν σιγά-σιγά χρησιμοποιώντας τα μέσα αυτά στο να μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες και τις προωθήσεις των προϊόντων τους. Μέσω των υπηρεσιών αυτών καθιερώνουν την απευθείας σύνδεση με μια ομάδα χρηστών, που μπορούν να μοιράζονται τα κοινά ενδιαφέροντα τους και τις πληροφορίες τους. Τα συστήματα CRM είναι διοικητικές πλατφόρμες σχέσης πελατών. Οι στόχοι ενός τέτοιου συστήματος είναι να δέχεται, να επεξεργάζεται, να αποθηκεύει, να ακολουθεί, να καταγράφει , να αναλύει τα δεδομένα και τις πληροφορίες με τη βοήθεια των υπολογιστών. Με άλλα λόγια, σκοπός του είναι όχι μόνο η συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων, αλλά και η διανομή των πληροφοριών στα διευθυντικά στελέχη, έτσι ώστε, να μπορούν να αξιολογούν τις παρουσιαζόμενες καταστάσεις και χρησιμοποιώντας τις απαραίτητες πληροφορίες, την κρίση και τη διαίσθησή τους, να παίρνουν τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις.

Thesis
NonPeerReviewed

Πελατειακές σχέσεις
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.