Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας

Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας

Στάμου, Παναγιώτα

Thesis
NonPeerReviewed

2015


Το θέμα που διερευνάται στη συγκεκριμένη εργασία είναι: «Μάρκετινγκ και Δημόσιες Σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας.» Οι στόχοι που τέθηκαν αφορούν την γνωστοποίηση των ορισμών και λειτουργιών των δημοσίων σχέσεων και του μάρκετινγκ ξεχωριστά και αφού αναλυθούν και διευκρινιστούν οι δύο επιστήμες να γίνει η σύγκριση αυτών. Εκτός αυτού όμως σημαντικός στόχος είναι να γνωστοποιηθούν οι λειτουργίες τους και η δράση τους στις εταιρίες τηλεπικοινωνίας. Με την χρήση της ποιοτικής μεθόδου, συλλέχθηκαν πληροφορίες από δευτερογενείς πηγές. Συγκεκριμένα, σχετικά με το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας, η ρίζα των πληροφοριών εντοπίζεται στα βιβλία. Ενώ, οι πληροφορίες που χρησιμοποιήθηκαν για την συγγραφή του πρακτικού μέρους απαντούν ως επί το πλείστον στο διαδίκτυο. Συν τοις άλλοις, με στόχο την γνωστοποίηση των δημοσίων σχέσεων και του μάρκετινγκ στη λειτουργία των εταιριών, διεξήχθη συνέντευξη από τις εταιρίες, τα αποτελέσματα της οποίας δεν ήταν και πολύ ικανοποιητικά όπως θα δείτε και στην εισαγωγή. Αυτό συνέβη διότι παρόλη την συνεχή προσπάθεια μου για την συλλογή των συνεντεύξεων από όλες τις εταιρίες, οι περισσότερες αρνήθηκαν να απαντήσουν. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν στα πλαίσια ολοκλήρωσης της εργασίας αναφέρονται παρακάτω. Αρχικά, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι οι δύο επιστήμες που μελετάμε έχουν διαφορετικό περιεχόμενο και δράση αλλά δεν παραλείπουμε να τονίσουμε και το γεγονός ότι αποτελούν και οι δύο πολύ σημαντικό μερίδιο στις επιχειρήσεις και είναι αλληλένδετες μεταξύ τους. Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, διαπιστώνεται από την ανάλυση αυτών ότι σε όλες εντοπίζονται διακριτά τμήματα δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ, οι δράσεις των οποίων μέσα από το διαδίκτυο άλλοτε φαίνονται και άλλοτε όχι. Έτσι υπάρχει μια αναταραχή ως προς την ενημέρωση του κοινού για τις ενέργειες αυτών ξεχωριστά. Μεγαλύτερο όμως πρόβλημα εντοπίζεται στη δραστηριότητα του τμήματος μάρκετινγκ των εταιριών, καθώς δεν αναφέρεται σε καμία από αυτές ξεκάθαρα η λειτουργία τους. Σε αντίθεση με το τμήμα δημοσίων σχέσεων που σε όλες τις εταιρίες αναφέρονται κάποιες από τις ενέργειες αυτού μέσω του γραφείου τύπου. Τέλος, μπορούμε να αναφέρουμε ότι για την χώρα μας η είσοδος και η λειτουργία των εταιριών τηλεπικοινωνίας υπήρξε πολύ σημαντική, καθώς μέσα από αυτές μπορέσαμε και εμείς όπως και άλλες χώρες να αναπτύξουμε το στοιχείο της επικοινωνίας και να συνεισφέρουμε στην εξάπλωση του διαδικτύου και τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Δημόσιες σχέσεις
Μάρκετινγκ
Τηλεπικοινωνία
Διαδίκτυο (Internet)
Επιχειρήσεις - Τηλεπικοινωνίες

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.