Η προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων ποιότητας: η περίπτωση της Ημαθίας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Η προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων ποιότητας: η περίπτωση της Ημαθίας

Χάτσικος, Δημήτριος
Σαρκατζής, Θεόδωρος

Η Ημαθία είναι ένα πλούσιο μέρος τόσο από πλευράς φυσικού όσο και πολιτισμικού αποθέματος. Κατά καιρούς έχει αναπτύξει πολλούς παραγωγικούς τομείς με μεγάλη επιτυχία. Όμως σήμερα σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό, τόσο άμεσα σε επίπεδο χώρας, όσο και έμμεσα σε ευρωπαϊκό και διεθνές, αναζητούνται νέοι διέξοδοι και ευκαιρίες ανάπτυξης που θα φέρουν την Ημαθία σε μια θέση ανταγωνιστική, που θα δείχνει τη δυναμική της και θα την κατατάσσει σ’ αυτούς που μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του παρόντος, αλλά και του μέλλοντος. Η ανάπτυξη είναι μια διαρκής προσπάθεια μέγιστης και αποτελεσματικής αξιοποίησης των ευκαιριών που παρουσιάζονται κατά περιόδους, στο πλαίσιο μιας καταγεγραμμένης και σταδιακά υλοποιούμενης στρατηγικής. Η απήχηση των προϊόντων των αγροτικών συνεταιρισμών του Ν. Ημαθίας στο εξωτερικό δίνουν την ευκαιρία στην προστασία του αγροτικού εισοδήματος και στην εξασφάλιση ικανοποιητικού βιοτικού επιπέδου στους γεωργούς καθώς και επιστροφή και συγκέντρωση των ατόμων στις αγροτικές περιοχές παρέχοντας κίνητρα για τη διαμονή τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.