Η προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων ποιότητας: η περίπτωση της Ημαθίας

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Η προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων ποιότητας: η περίπτωση της Ημαθίας

Χάτσικος, Δημήτριος
Σαρκατζής, Θεόδωρος

Η Ημαθία είναι ένα πλούσιο μέρος τόσο από πλευράς φυσικού όσο και πολιτισμικού αποθέματος. Κατά καιρούς έχει αναπτύξει πολλούς παραγωγικούς τομείς με μεγάλη επιτυχία. Όμως σήμερα σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό, τόσο άμεσα σε επίπεδο χώρας, όσο και έμμεσα σε ευρωπαϊκό και διεθνές, αναζητούνται νέοι διέξοδοι και ευκαιρίες ανάπτυξης που θα φέρουν την Ημαθία σε μια θέση ανταγωνιστική, που θα δείχνει τη δυναμική της και θα την κατατάσσει σ’ αυτούς που μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του παρόντος, αλλά και του μέλλοντος. Η ανάπτυξη είναι μια διαρκής προσπάθεια μέγιστης και αποτελεσματικής αξιοποίησης των ευκαιριών που παρουσιάζονται κατά περιόδους, στο πλαίσιο μιας καταγεγραμμένης και σταδιακά υλοποιούμενης στρατηγικής. Η απήχηση των προϊόντων των αγροτικών συνεταιρισμών του Ν. Ημαθίας στο εξωτερικό δίνουν την ευκαιρία στην προστασία του αγροτικού εισοδήματος και στην εξασφάλιση ικανοποιητικού βιοτικού επιπέδου στους γεωργούς καθώς και επιστροφή και συγκέντρωση των ατόμων στις αγροτικές περιοχές παρέχοντας κίνητρα για τη διαμονή τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)