Η προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων ποιότητας: η περίπτωση της Ημαθίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων ποιότητας: η περίπτωση της Ημαθίας

Χάτσικος, Δημήτριος
Σαρκατζής, Θεόδωρος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Η Ημαθία είναι ένα πλούσιο μέρος τόσο από πλευράς φυσικού όσο και πολιτισμικού αποθέματος. Κατά καιρούς έχει αναπτύξει πολλούς παραγωγικούς τομείς με μεγάλη επιτυχία. Όμως σήμερα σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό, τόσο άμεσα σε επίπεδο χώρας, όσο και έμμεσα σε ευρωπαϊκό και διεθνές, αναζητούνται νέοι διέξοδοι και ευκαιρίες ανάπτυξης που θα φέρουν την Ημαθία σε μια θέση ανταγωνιστική, που θα δείχνει τη δυναμική της και θα την κατατάσσει σ’ αυτούς που μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του παρόντος, αλλά και του μέλλοντος. Η ανάπτυξη είναι μια διαρκής προσπάθεια μέγιστης και αποτελεσματικής αξιοποίησης των ευκαιριών που παρουσιάζονται κατά περιόδους, στο πλαίσιο μιας καταγεγραμμένης και σταδιακά υλοποιούμενης στρατηγικής. Η απήχηση των προϊόντων των αγροτικών συνεταιρισμών του Ν. Ημαθίας στο εξωτερικό δίνουν την ευκαιρία στην προστασία του αγροτικού εισοδήματος και στην εξασφάλιση ικανοποιητικού βιοτικού επιπέδου στους γεωργούς καθώς και επιστροφή και συγκέντρωση των ατόμων στις αγροτικές περιοχές παρέχοντας κίνητρα για τη διαμονή τους.

Α > Αγροτικά προϊόντα

Αγροτικά προϊόντα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.