Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων είναι πλέον μια πραγματικότητα. Ολοένα και περισσότερες ελληνικές εταιρίες προσπαθούν να διεισδύσουν στη διεθνή αγορά είτε για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας τους είτε λόγω της μειωμένης εγχώριας αγοράς εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας.
Ένας σημαντικός κλάδος που στρέφεται προς αυτή την κατεύθυνση είναι ο κλάδος των καλλυντικών. Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται αρκετές εταιρίες στον κλάδο των φυσικών καλλυντικών και μία από τις μεγαλύτερες είναι και η Apivita που τα προϊόντα της είναι γνωστά σε πολλά μέρη του κόσμου. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη περίπτωση της Apivita μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία και διαδικτυακές πηγές. Γίνεται μια προσπάθεια εντοπισμού των στρατηγικών που ακολουθεί η εταιρία για τη διεθνοποίησή της και παρατίθενται πιθανές προτάσεις, όπως η στροφή της Apivita στο ανδρικό κοινό.