Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Apivita

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Apivita

Ζαρογιάννη, Παναγιώτα

Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων είναι πλέον μια πραγματικότητα. Ολοένα και περισσότερες ελληνικές εταιρίες προσπαθούν να διεισδύσουν στη διεθνή αγορά είτε για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας τους είτε λόγω της μειωμένης εγχώριας αγοράς εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας. Ένας σημαντικός κλάδος που στρέφεται προς αυτή την κατεύθυνση είναι ο κλάδος των καλλυντικών. Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται αρκετές εταιρίες στον κλάδο των φυσικών καλλυντικών και μία από τις μεγαλύτερες είναι και η Apivita που τα προϊόντα της είναι γνωστά σε πολλά μέρη του κόσμου. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη περίπτωση της Apivita μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία και διαδικτυακές πηγές. Γίνεται μια προσπάθεια εντοπισμού των στρατηγικών που ακολουθεί η εταιρία για τη διεθνοποίησή της και παρατίθενται πιθανές προτάσεις, όπως η στροφή της Apivita στο ανδρικό κοινό.

Thesis
NonPeerReviewed

Καλλυντικά
Διεθνές μάρκετινγκ
Εξαγωγές - Ελλάδα
Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Εξωτερικό εμπόριο
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)