Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Apivita

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Apivita

Ζαρογιάννη, Παναγιώτα

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2015

2015


Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων είναι πλέον μια πραγματικότητα. Ολοένα και περισσότερες ελληνικές εταιρίες προσπαθούν να διεισδύσουν στη διεθνή αγορά είτε για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας τους είτε λόγω της μειωμένης εγχώριας αγοράς εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας. Ένας σημαντικός κλάδος που στρέφεται προς αυτή την κατεύθυνση είναι ο κλάδος των καλλυντικών. Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται αρκετές εταιρίες στον κλάδο των φυσικών καλλυντικών και μία από τις μεγαλύτερες είναι και η Apivita που τα προϊόντα της είναι γνωστά σε πολλά μέρη του κόσμου. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη περίπτωση της Apivita μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία και διαδικτυακές πηγές. Γίνεται μια προσπάθεια εντοπισμού των στρατηγικών που ακολουθεί η εταιρία για τη διεθνοποίησή της και παρατίθενται πιθανές προτάσεις, όπως η στροφή της Apivita στο ανδρικό κοινό.

Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Ε > Εξωτερικό εμπόριο
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Κ > Καλλυντικά
Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα

Καλλυντικά
Διεθνές μάρκετινγκ
Εξαγωγές - Ελλάδα
Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Εξωτερικό εμπόριο
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.