Τουριστικό μάρκετινγκ. Η περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κέρκυρα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Τουριστικό μάρκετινγκ. Η περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κέρκυρα

Νουσινάνου, Ιωάννα

Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να κάνει τόσο μια θεωρητική προσέγγιση στο τουριστικό μάρκετινγκ και στις τουριστικές επιχειρήσεις όσο και μια ερευνητική προσέγγιση στα τουριστικά γραφεία του νησιού της Κέρκυρας. Ο τουρισμός αποτελεί ένα δυναμικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας και έχει αναπτυξιακό χαρακτήρα. Αυτό οφείλεται κυρίως στις πρακτικές μάρκετινγκ τις οποίες προσπαθούν να εφαρμόσουν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον κλάδο του τουρισμού. Η τουριστική αγορά είναι πολυκλαδική και επηρεάζεται από ένα κράμα παραγόντων. Σε αυτό το σημείο εμφανίζεται το τουριστικό μάρκετινγκ, για να δέσει τα διάφορα στοιχεία που θα προβούν σε θετικά για τις επιχειρήσεις αποτελέσματα. Όλα τα παραπάνω αποτελούν το ερέθισμα για την επιλογή και εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας με θέμα το τουριστικό μάρκετινγκ όπου χωρίζεται σε έξι κεφάλαια.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-09


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)