Ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η αγορά λιανεμπορίου

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η αγορά λιανεμπορίου

Χατζηθεοδώρου, Γεώργιος

Παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με τον κλάδο λιανικής πώλησης των Σούπερ Μάρκετ, η ιστορική εξέλιξή τους, οι προκλήσεις και τα προβλήματά τους. Παρόλο, που τα παγκόσμια δεδομένα αλλάζουν συνεχώς λόγω των μεγάλων συγχωνεύσεων και εξαγορών από μεγάλες εταιρίες, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη καταφέρνουν να αποτελούν βασικό πυλώνα ανάπτυξης.

Thesis
NonPeerReviewed

Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Λιανικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.