Η γυναίκα τείνει να γίνει υποχείριο της διαφήμισης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Η γυναίκα τείνει να γίνει υποχείριο της διαφήμισης

Καρέτσου, Χρυσή

Από τη μελέτη του θέματος αυτού, προκύπτουν συμπεράσματα για τον τρόπο που δημιουργούνται τα γυναικεία πρότυπα μέσα από τις διαφημίσεις. Αναφέρεται η τακτική την οποία ακολουθούν οι διαφημιστικές εταιρίες για να χρησιμοποιήσουν την γυναίκα προκειμένου να κερδίσουν το κοινό που επιθυμούν. Επίσης, γίνεται αναφορά στον αντίκτυπο που προκαλεί όλη αυτή η κατάσταση στο γυναικείο φίλο και το γυναικείο κοινό. Είναι ανάγκη λοιπόν να ληφθούν μέτρα όπως: Νομοθετική ρύθμιση για τη διαφήμιση που θα απαγορεύει την εκμετάλλευση του γυναικείου σώματος και των σεξιστικών μηνυμάτων που μειώνουν την αξιοπρέπεια της γυναίκας, να εφαρμοστεί και στα ΜΜΕ η αρχή του gender mainstreaming που έχει θεσμοθετηθεί και στην Ελλάδα.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.