Από τη μελέτη του θέματος αυτού, προκύπτουν συμπεράσματα για τον τρόπο που δημιουργούνται τα γυναικεία πρότυπα μέσα από τις διαφημίσεις. Αναφέρεται η τακτική την οποία ακολουθούν οι διαφημιστικές εταιρίες για να χρησιμοποιήσουν την γυναίκα προκειμένου να κερδίσουν το κοινό που επιθυμούν. Επίσης, γίνεται αναφορά στον αντίκτυπο που προκαλεί όλη αυτή η κατάσταση στο γυναικείο φίλο και το γυναικείο κοινό. Είναι ανάγκη λοιπόν να ληφθούν μέτρα όπως: Νομοθετική ρύθμιση για τη διαφήμιση που θα απαγορεύει την εκμετάλλευση του γυναικείου σώματος και των σεξιστικών μηνυμάτων που μειώνουν την αξιοπρέπεια της γυναίκας, να εφαρμοστεί και στα ΜΜΕ η αρχή του gender mainstreaming που έχει θεσμοθετηθεί και στην Ελλάδα.