Η γυναίκα τείνει να γίνει υποχείριο της διαφήμισης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η γυναίκα τείνει να γίνει υποχείριο της διαφήμισης

Καρέτσου, Χρυσή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Από τη μελέτη του θέματος αυτού, προκύπτουν συμπεράσματα για τον τρόπο που δημιουργούνται τα γυναικεία πρότυπα μέσα από τις διαφημίσεις. Αναφέρεται η τακτική την οποία ακολουθούν οι διαφημιστικές εταιρίες για να χρησιμοποιήσουν την γυναίκα προκειμένου να κερδίσουν το κοινό που επιθυμούν. Επίσης, γίνεται αναφορά στον αντίκτυπο που προκαλεί όλη αυτή η κατάσταση στο γυναικείο φίλο και το γυναικείο κοινό. Είναι ανάγκη λοιπόν να ληφθούν μέτρα όπως: Νομοθετική ρύθμιση για τη διαφήμιση που θα απαγορεύει την εκμετάλλευση του γυναικείου σώματος και των σεξιστικών μηνυμάτων που μειώνουν την αξιοπρέπεια της γυναίκας, να εφαρμοστεί και στα ΜΜΕ η αρχή του gender mainstreaming που έχει θεσμοθετηθεί και στην Ελλάδα.

Γ > Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα
Δ > Διαφήμιση

Διαφήμιση
Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.