Οι ελληνικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης και του αντίκτυπου της στην ελληνική αγορά, στρέφουν το βλέμμα τους στις εξαγωγές και σε αγορές πιο προσοδοφόρες για τα προϊόντα τους. Στην παρούσα εργασία αντικείμενο είναι η εταιρεία Φάρμα Κουκάκη ως εξαγωγική εταιρεία, και οι προωθητικές ενέργειες που χρησιμοποιεί. Αρχικά γίνεται αναφορά στις έννοιες του στρατηγικού σχεδιασμού και του στρατηγικού μάρκετινγκ, όπως επίσης και του διαδικτυακού μάρκετινγκ που αποτελεί απαραίτητο εργαλείο των τελευταίων χρόνων. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο branding και την τόνωση του μέσω του μάρκετινγκ. Τέλος παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Φάρμα Κουκάκη. Μέσω ερωτηματολογίου, γίνεται η παρουσίαση της εταιρείας και στην συνέχεια αναλύεται ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ανάπτυξη της την τελευταία κυρίως πενταετία της κρίσης.
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Γαλακτοκομικά προϊόντα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)