Στρατηγικές μάρκετινγκ εξαγωγικών γαλακτοκομικών επιχειρήσεων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγικές μάρκετινγκ εξαγωγικών γαλακτοκομικών επιχειρήσεων

Ίσσαρη, Ανδρομάχη
Γρηγοριάδης, Μίκης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2016-10

2016-10


Οι ελληνικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης και του αντίκτυπου της στην ελληνική αγορά, στρέφουν το βλέμμα τους στις εξαγωγές και σε αγορές πιο προσοδοφόρες για τα προϊόντα τους. Στην παρούσα εργασία αντικείμενο είναι η εταιρεία Φάρμα Κουκάκη ως εξαγωγική εταιρεία, και οι προωθητικές ενέργειες που χρησιμοποιεί. Αρχικά γίνεται αναφορά στις έννοιες του στρατηγικού σχεδιασμού και του στρατηγικού μάρκετινγκ, όπως επίσης και του διαδικτυακού μάρκετινγκ που αποτελεί απαραίτητο εργαλείο των τελευταίων χρόνων. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο branding και την τόνωση του μέσω του μάρκετινγκ. Τέλος παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Φάρμα Κουκάκη. Μέσω ερωτηματολογίου, γίνεται η παρουσίαση της εταιρείας και στην συνέχεια αναλύεται ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ανάπτυξη της την τελευταία κυρίως πενταετία της κρίσης.

Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο

Στρατηγικό μάρκετινγκ
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Γαλακτοκομικά προϊόντα

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)