Το Social media marketing των ελληνικών τραπεζών

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Το Social media marketing των ελληνικών τραπεζών

Γεωργιάδου, Παρθένα Θ.

Αρχικά, παρουσιάζεται το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα, αποσαφηνίζεται η έννοια των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social media) και στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing). Τέλος, η εργασία εστιάζει στο Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης των τεσσάρων συστημικών Ελληνικών τραπεζών (Εθνική, Eurobank, Alpha Bank, Πειραιώς).

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Ελληνικό τραπεζικό σύστημα
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.