Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας

Κουλέρα, Ασημένια

Η καινοτομία στην προσέγγιση είναι η συνεργασία και συμπληρωματικότητα που επιτυγχάνεται στο επίπεδο ενός ομίλου ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που λειτουργούν στη Ελλάδα, Ειδικότερα εξετάζετε το ξενοδοχείο Ξενία του Βόλου σε μία περιοχή με εξαιρετικές προοπτικές για τουριστική ανάπτυξη, τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Η συμβολή της εργασίας έγκειται στην ανάδειξη των στρατηγικών πλεονεκτημάτων που μπορούν να αποκτήσουν οι μικρές τουριστικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις όσο και στις πρακτικές ιδέες της για ολόκληρο τον ξενοδοχειακό όμιλο.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Τουριστική ανάπτυξη
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006-11


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.