Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας

Κουλέρα, Ασημένια

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2006-11

2006-11


Η καινοτομία στην προσέγγιση είναι η συνεργασία και συμπληρωματικότητα που επιτυγχάνεται στο επίπεδο ενός ομίλου ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που λειτουργούν στη Ελλάδα, Ειδικότερα εξετάζετε το ξενοδοχείο Ξενία του Βόλου σε μία περιοχή με εξαιρετικές προοπτικές για τουριστική ανάπτυξη, τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Η συμβολή της εργασίας έγκειται στην ανάδειξη των στρατηγικών πλεονεκτημάτων που μπορούν να αποκτήσουν οι μικρές τουριστικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις όσο και στις πρακτικές ιδέες της για ολόκληρο τον ξενοδοχειακό όμιλο.

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Δ > Δημόσιες σχέσεις

Δημόσιες σχέσεις
Τουριστική ανάπτυξη
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.