Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2006 (EN)
Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας

Κουλέρα, Ασημένια

Η καινοτομία στην προσέγγιση είναι η συνεργασία και συμπληρωματικότητα που επιτυγχάνεται στο επίπεδο ενός ομίλου ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που λειτουργούν στη Ελλάδα, Ειδικότερα εξετάζετε το ξενοδοχείο Ξενία του Βόλου σε μία περιοχή με εξαιρετικές προοπτικές για τουριστική ανάπτυξη, τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Η συμβολή της εργασίας έγκειται στην ανάδειξη των στρατηγικών πλεονεκτημάτων που μπορούν να αποκτήσουν οι μικρές τουριστικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις όσο και στις πρακτικές ιδέες της για ολόκληρο τον ξενοδοχειακό όμιλο.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Τουριστική ανάπτυξη
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006-11


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)