Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας

Κουλέρα, Ασημένια

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2006-11

2006-11


Η καινοτομία στην προσέγγιση είναι η συνεργασία και συμπληρωματικότητα που επιτυγχάνεται στο επίπεδο ενός ομίλου ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που λειτουργούν στη Ελλάδα, Ειδικότερα εξετάζετε το ξενοδοχείο Ξενία του Βόλου σε μία περιοχή με εξαιρετικές προοπτικές για τουριστική ανάπτυξη, τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Η συμβολή της εργασίας έγκειται στην ανάδειξη των στρατηγικών πλεονεκτημάτων που μπορούν να αποκτήσουν οι μικρές τουριστικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις όσο και στις πρακτικές ιδέες της για ολόκληρο τον ξενοδοχειακό όμιλο.

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Δ > Δημόσιες σχέσεις

Δημόσιες σχέσεις
Τουριστική ανάπτυξη
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)