Το Marketing τροφίμων: η περίπτωση της φέτας

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το Marketing τροφίμων: η περίπτωση της φέτας

Παρασκευοπούλου, Ευτυχία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2009

2009


Η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί στην εξέταση του μάρκετινγκ των τροφίμων γενικά και ιδιαίτερα της Φέτας καθώς και στο εξαγωγικό μάρκετινγκ αυτής. Το μάρκετινγκ των τροφίμων περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που παρεμβάλλονται μεταξύ της παραγωγής και της κατανάλωσης. Στόχος του μάρκετινγκ των τροφίμων είναι η διευκόλυνση της παραγωγής και της εμπορίας αυτών με όλες τις λειτουργίες που αυτό παρέχει ενώ ταυτόχρονα συμβάλει και στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν καλύτερου και ποιοτικότερου προϊόντος, που έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες διαρκώς μεταβάλλονται Το μάρκετινγκ των τροφίμων περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που παρεμβάλλονται μεταξύ της παραγωγής και της κατανάλωσης. Στόχος του μάρκετινγκ των τροφίμων είναι η διευκόλυνση της παραγωγής και της εμπορίας αυτών με όλες τις λειτουργίες που αυτό παρέχει ενώ ταυτόχρονα συμβάλει και στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν καλύτερου και ποιοτικότερου προϊόντος, που έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες διαρκώς μεταβάλλονται.

Μ > Μάρκετινγκ
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα

Μάρκετινγκ
Γαλακτοκομικά προϊόντα

Greek

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)