Δημιουργία και σχεδιασμός συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) με Java

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημιουργία και σχεδιασμός συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) με Java

Πετρώβ, Ιωάννης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017-12

2017-12


Με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας των τελευταίων δεκαετιών, μεγαλώνει ο όγκος δεδομένων σε βαθμό που είναι αδύνατον να επεξεργαστεί από τα παλιά συστήματα. Το κενό αυτό ήρθαν να καλύψουν τα Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) τα οποία επεξεργάζονται και οργανώνουν τον μεγάλο όγκο δεδομένων προκειμένου να γίνει καλύτερη η εξυπηρέτηση και η επεξεργασία των δεδομένων των πελατών. Επομένως με την χρήση διαφόρων προγραμματιστικών γλωσσών για την δημιουργία τέτοιων συστημάτων η εξυπηρέτηση των πελατών έγινε ταχύτερη, πιο οργανωτική, μεθοδική και προφανώς με λιγότερο κόστος. Πλέον η τεχνολογία έχει φτάσει λόγω του διαδικτύου σε σημείο να αποθηκεύονται τα δεδομένα σε Cloud μορφές έτσι ώστε τα CRM έχουν γίνει ακόμη πιο απαραίτητο στοιχείο μιας οργανωμένης διαχείρισης βάσης δεδομένων των πελατών.

Π > Πελατειακές σχέσεις
Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Β > Βάσεις δεδομένων

Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Βάσεις δεδομένων
Πελατειακές σχέσεις

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.