Τα τελευταία χρόνια η Πελατειακή Δέσμευση έχει σημαντικό ρόλο στον επιχειρησιακό χώρο καθώς θεωρείται μια απαραίτητη στρατηγική για την αλληλεπίδραση της επιχείρησης με τον πελάτη. Η προσοχή της επιχείρησης στρέφεται αποκλειστικά στον πελάτη και στα συναισθήματά του.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της Πελατειακής Δέσμευσης με τη χρήση Ψηφιακών Εργαλείων Μάρκετινγκ. Αφορμή αποτελεί η ραγδαία ανάπτυξη του ψηφιακού κόσμου και η αυξημένη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις.
Για την διεκπεραίωση της συγκεκριμένη έρευνα έγινε χρήση της ποιοτικής έρευνας καθώς χρησιμοποιήθηκε ερευνητική μέθοδος για την διεξαγωγή της μελέτης περίπτωσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν θετικά, καθώς με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ τα ποσοστά αλληλεπίδρασης του κοινού με την μάρκα είναι τεράστια.
Το πρώτο μέρος είναι αφιερωμένο στην ιστορική αναδρομή όσο αφορά την πελατειακή δέσμευση, στις επιχειρηματικές στρατηγικές καθώς και στις διαφορές που υπάρχουν με την πελατειακή σχέση (CRM). Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται αναλυτικά το παραδοσιακό και το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα είδη του, τα εργαλεία του καθώς και το Μάρκετινγκ Πελατειακής Δέσμευσης (CEM).
Ακολουθεί το κεφάλαιο που αφορά την έρευνα και τέλος τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξαμε.
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Π > Πελατειακές σχέσεις
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Πελατειακές σχέσεις
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)