Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ = Costumer engagement using digital marketing tools

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ = Costumer engagement using digital marketing tools

Καφαντάρη, Ευανθία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018

2018


Τα τελευταία χρόνια η Πελατειακή Δέσμευση έχει σημαντικό ρόλο στον επιχειρησιακό χώρο καθώς θεωρείται μια απαραίτητη στρατηγική για την αλληλεπίδραση της επιχείρησης με τον πελάτη. Η προσοχή της επιχείρησης στρέφεται αποκλειστικά στον πελάτη και στα συναισθήματά του. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της Πελατειακής Δέσμευσης με τη χρήση Ψηφιακών Εργαλείων Μάρκετινγκ. Αφορμή αποτελεί η ραγδαία ανάπτυξη του ψηφιακού κόσμου και η αυξημένη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις. Για την διεκπεραίωση της συγκεκριμένη έρευνα έγινε χρήση της ποιοτικής έρευνας καθώς χρησιμοποιήθηκε ερευνητική μέθοδος για την διεξαγωγή της μελέτης περίπτωσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν θετικά, καθώς με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ τα ποσοστά αλληλεπίδρασης του κοινού με την μάρκα είναι τεράστια. Το πρώτο μέρος είναι αφιερωμένο στην ιστορική αναδρομή όσο αφορά την πελατειακή δέσμευση, στις επιχειρηματικές στρατηγικές καθώς και στις διαφορές που υπάρχουν με την πελατειακή σχέση (CRM). Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται αναλυτικά το παραδοσιακό και το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα είδη του, τα εργαλεία του καθώς και το Μάρκετινγκ Πελατειακής Δέσμευσης (CEM). Ακολουθεί το κεφάλαιο που αφορά την έρευνα και τέλος τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξαμε.

Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Π > Πελατειακές σχέσεις
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Πελατειακές σχέσεις

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)