Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores
Σκοπός αυτής της μελέτης αποτελεί η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα την εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) και στην αναλαμβανόμενη αξία της μάρκας. Η ανάλυση των παραπάνω μοντέλων παρείχε υποστήριξη για την έρευνα πάνω στην πολυεθνική εταιρία ZARA –εξετάζοντας μόνο τους έλληνες καταναλωτές αυτής. Τα αποτελέσματα έδειξαν μια συσχέτιση μεταξύ της ΕΚΕ και της αξίας της μάρκας ZARA. Επίσης, μέσα από τα αποτελέσματα φαίνεται συγκεκριμένα από ποιες διαστάσεις της ΕΚΕ (οικονομική, νομική, ηθική και φιλανθρωπική) επηρεάζεται η αξία της μάρκας. Από το δείγμα της έρευνας απορρέει μια επισήμανση πως η ύπαρξη στατιστικά σημαντικής σχέσης έγκειται κυρίως στην φιλανθρωπική διάσταση των ενεργειών ΕΚΕ της εταιρίας ZARA, καθώς σε αυτή την διάσταση παρατηρήθηκε συσχέτιση με την προσήλωση, την ποιότητα, την αναγνωρισιμότητα και την συνολική αξία μάρκας. Τέλος, παρουσιάζονται οι περιορισμοί της έρευνας και προτείνονται μελλοντικές κατευθύνσεις της έρευνας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.