Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός, η πραγματοποίηση και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων μίας διδακτικής παρέμβασης, που εκπονήθηκε σε δημόσιο νηπιαγωγείο, κατά το Α τρίμηνο του σχολικού έτους 2022-2023, στο πλαίσιο της τάξης. Περιλαμβάνει μία σειρά από δραστηριότητες με στόχο οι μαθητές κατά τη διαδικασία της μάθησης, παράλληλα με την ενδελεχή εξάσκησή τους στη διατύπωση λόγου, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους και δεξιότητες κριτικής σκέψης. Σκοπό έχει να βοηθήσει τα παιδιά αξιοποιώντας τα βασικά εργαλεία του θεματικού πεδίου «Παιδί και Επικοινωνία», να γνωρίσουν τα γράμματα του ονόματός τους και την τέχνη της βιβλιοδεσίας και μέσα από δημιουργική αναζήτηση και σύνθεση απόψεων να παράγουν εκφραστικό και γραπτό λόγο, να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να εξοικειωθούν με τη δημιουργία βιβλίου-αλφαβηταρίου.
(EL)