Der Einsatz von audiovisuellen Lernangeboten zur Förderung des Hör- Seh-Verstehens: eine kriterienbasierte Lehrwerkanalyse des DaFLehrwerks „studio d – Die Mittelstufe B2/1“ unter Berücksichtigung der Unterrichtspraxis

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)

Der Einsatz von audiovisuellen Lernangeboten zur Förderung des Hör- Seh-Verstehens: eine kriterienbasierte Lehrwerkanalyse des DaFLehrwerks „studio d – Die Mittelstufe B2/1“ unter Berücksichtigung der Unterrichtspraxis

ΛΥΜΠΕΡΑΚΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ


2015


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.