Task-Based Syllabus Design: the impact of products and processes on linguistic retrieval and second language acquisition in adults.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Σχεδιασμός Task-Based Syllabus: διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των τρόπων και διεργασιών της συγκεκριμένης μεθόδου στην απόκτηση της Αγγλικής στους ενήλικες.
Task-Based Syllabus Design: the impact of products and processes on linguistic retrieval and second language acquisition in adults.

Λιβανού, Παναγιώτα

Αθανάσιος, Καρασίμος
Ζορμπάς, Βασίλειος

διαγράμματα, πίνακες
The thesis explores the issue of lack of learner-centeredness in teaching practices for exam-oriented classrooms in Greece. Problems which have derived from previously-implemented courses establish the problem which is addressed to in this study. A task-based syllabus has been implemented for a group of adult learners, who have not been exposed to English for a long time, and seek to attain a formal English qualification certificate, namely TOEIC®, for employment purposes. By participating in the particular course, it is expected that the participants shall be motivated and their beliefs as to what constitutes ‘effective’ learning practices will change for the better. This shall be achieved by administering an initial Needs Analysis questionnaire whose findings lead to the choice of topics and tasks pertinent to the participants’ objective and subjective needs. The design of the tasks is expected to trigger such processes that enhance language acquisition and offer the participants the opportunity to develop their own internal syllabus at their own pace. The findings which derive from the syllabus’ products are explored in both a quantitative and qualitative way in order for their validity to be confirmed and help address the research questions in the study. In conclusion, it is expected that the impact of the course will overall be positive as to adult language acquisition as well as with regard to the adult learners’ cognitive and metacognitive strategic awareness which will lead them to fulfill their goals.
Στην παρούσα διατριβή διερευνάται το φαινόμενο της έλλειψης της μαθητοκεντρικής προσέγγισης στα courses που έχουν ως κύριο στόχο την επιτυχία των εκπαιδευόμενων σε εξετάσεις. Τα προβλήματα στη διδασκαλία που έχουν προκύψει σε προηγούμενα courses θέτουν το κεντρικό ερώτημα που ερευνάται στη συγκεκριμένη διατριβή. Ο σχεδιασμός syllabus με γνώμονα ένα task σχεδιάζεται για μια ομάδα ενηλίκων μαθητών που δεν έχουν εκτεθεί στην Αγγλική για μεγάλο χρονικό διάστημα και έχουν ως στόχο την απόκτηση μιας επίσημης πιστοποίησης της Αγγλικής, συγκεκριμένα του TOEIC, για λόγους εργασίας. Αναμένεται ότι συμμετέχοντας στο συγκεκριμένο course, οι μαθητές θα αποκτήσουν κίνητρο και οι αντιλήψεις τους ως προς τις αποτελεσματικές πρακτικές εκμάθησης θα αλλάξουν προς το καλύτερο. Αυτό θα επιτευχθεί διανέμοντας ένα αρχικό ερωτηματολόγιο που εστιάζει στην ανάλυση των θεμελιωδών και προσωπικών τους αναγκών οι οποίες θα αποτελέσουν τον κεντρικό γνώμονα για την επιλογή των θεματικών ενοτήτων και tasks του συγκεκριμένου course. Αναμένεται ότι ο σχεδιασμός των tasks θα είναι τέτοιος που θα αποτελέσει έναυσμα για τις διεργασίες οι οποίες ενισχύουν την απόκτηση της γλώσσας και δίνουν στους συμμετέχοντες την δυνατότητα να αναπτύξουν το δικό τους internal syllabus με τον δικό τους ρυθμό. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν μέσω του syllabus αναλύονται ποιοτικά και ποσοτικά για να επιβεβαιωθεί η εγκυρότητά τους και να βοηθήσουν στην εξέταση των ερευνητικών ερωτημάτων αυτής της μελέτης. Εν κατακλείδι, αναμένεται ότι η επιρροή του συγκεκριμένου course θα είναι κυρίως θετική ως προς την ανάκτηση και απόκτηση της Αγγλικής στους ενήλικες όπως επίσης και στην απόκτηση γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών που χρειάζονται για την επίτευξη των στόχων τους.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Focus on Form
Learner-centeredness
Task-Based Syllabus
Course Design
Needs Analysis
Second Language Acquisition


Αγγλική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-11T10:59:10Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
6
262




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.