Αξιολόγηση των παιχνιδιών του βιβλίου Αγγλικά ΣΤ' Δημοτικού: Προτάσεις για συμπληρωματικό υλικό βασισμένο στο παιχνίδι.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Evaluating the games of the course book English 6th Grade: Suggestions for games as supplementary materials.
Αξιολόγηση των παιχνιδιών του βιβλίου Αγγλικά ΣΤ' Δημοτικού: Προτάσεις για συμπληρωματικό υλικό βασισμένο στο παιχνίδι.

ΧΑΤΖΗ, ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑ

Αναστασιάδου, Αλεξάνδρα

The purpose of the present dissertation is to evaluate the games included in the English 6th Grade (Efremidou et al., 2008) course book, explore the students’ and teachers’ attitudes and beliefs towards game-based learning and recommend games as supplementary material for the specific EFL classroom. In this respect, certain parameters were taken into account, namely the Curriculum specifications about the instruction of English to 6th Grade Primary school students, the theories concerning young learners and multiple intelligences as well as the students’ needs analysis and research data about the benefits of games in EFL classrooms. To this end, reference is made to the corresponding literature pertaining to different notions and research data about game-based learning. Besides, the students’ profile and needs are also analyzed. Taking all the above into consideration, a mixed-methods research design was implemented, which included both questionnaires addressed to students and teachers as well as semi-structured interviews addressed to teachers so as to gain full insight about their attitudes and beliefs concerning games in EFL classrooms. The research findings demonstrated the usefulness of games in language acquisition as well as in students’ social skills development. In this respect, additional games to the specific course book were recommended as supplementary material. The present research results are of great significance, as they add to the teaching methodology providing EFL teachers more options to support their students’ learning.
Περιέχει πίνακες, διαγράμματα, εικόνες.
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αξιολογήσει τα παιχνίδια που περιλαμβάνονται στο σχολικό εγχειρίδιο Αγγλικά ΣΤ’ Δημοτικού (Εφραιμίδου κ.α., 2008), να διερευνήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις μαθητών και καθηγητών σχετικά με τη μάθηση που βασίζεται στο παιχνίδι και να προτείνει επιπλέον παιχνίδια ως συμπληρωματικό υλικό στην συγκεκριμένη τάξη για το μάθημα των Αγγλικών. Σε αυτό το πλαίσιο, λαμβάνονται υπόψη οι οδηγίες των ΔΕΠΠΣ για την διδασκαλία των Αγγλικών σε μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικού, θεωρίες σχετικές για τους μικρούς μαθητές και τις πολλαπλές νοημοσύνες, καθώς και η καταγραφή των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών και ερευνητικά δεδομένα για τα οφέλη που προσφέρουν τα παιχνίδια στην εκμάθηση των Αγγλικών. Για το σκοπό αυτό γίνεται ενδελεχής βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τις διάφορες θεωρίες και τα ερευνητικά δεδομένα γύρω από τη μάθηση που βασίζεται στο παιχνίδι. Επίσης, αναλύονται το προφίλ και οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, επιλέχτηκε η μικτή ερευνητική προσέγγιση η οποία περιλαμβάνει τη χρήση ερωτηματολογίου προς τους μαθητές και τους καθηγητές, καθώς και ημι-δομημένες συνεντεύξεις προς τους καθηγητές, έτσι ώστε να αποκτήσουμε πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις στάσεις και τις αντιλήψεις τους σχετικά με την εμπλοκή των παιχνιδιών στις τάξεις εκμάθησης των Αγγλικών. Τα ερευνητικά μας ευρήματα δείχνουν τη χρησιμότητα των παιχνιδιών στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας, καθώς και την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά. Έτσι, προτείνονται επιπλέον παιχνίδια ως συμπληρωματικό υλικό προς το εν λόγω εγχειρίδιο. Η σπουδαιότητα της παρούσας έρευνας έγκειται στο γεγονός ότι προσδίδει πρόσθετη αξία στη διδακτική μεθοδολογία παρέχοντας στους καθηγητές Αγγλικών περισσότερες επιλογές για την καλύτερη υποστήριξη των μαθητών τους.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Games, παιχνίδια


Αγγλική γλώσσα

2018-10-11T11:11:03Z
2017-11-08


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

11
199
7




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.