Διαδραστική Γεωμετρία– Ένα εκπαιδευτικό σενάριο μετατροπής της Γεωμετρίας σε παιχνίδι

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαδραστική Γεωμετρία– Ένα εκπαιδευτικό σενάριο μετατροπής της Γεωμετρίας σε παιχνίδι

Ράμμος, Δημήτρης

Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών
Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος»
Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) / ΕΜΠ
Microsoft
British Council
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

Ομιλία (EL)
Speech (EN)

2012-12-15


Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σενάριο αναθέτει σε ομάδες των μαθητών να επεξεργαστούν συγκεκριμένα κεφάλαια και έννοιες της Γεωμετρίας, να σχεδιάσουν την δική τους διδακτική τεχνική και και να παράγουν με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών αντίστοιχες εργασίες – παρουσιάσεις – βίντεο – τραγούδια με τα οποία αφενός θα εμπλουτίσουν τις δικές τους γνώσεις και αφετέρου θα διδάξουν τους συμμαθητές τους με τον πιο πρωτότυπο, αλλά συνάμα ακαδημαϊκό τρόπο! Έτσι, δημιουργείται εκπαιδευτικό υλικό από μαθητές για μαθητές και επιτυγχάνεται δυναμική και δημιουργική αλληλεπίδραση μέσα στην τάξη. Η μαγεία των Μαθηματικών και της Γεωμετρίας προσεγγίζεται με διαδραστικό και παιγνιώδη τρόπο. Απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά μπορούν να το παρακολουθήσουν και μαθητές (EL)

Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
Γεωμετρία και Τοπολογία (EL)
Διαχείριση Τεχνολογίας και Καινοτομίας (EL)
Primary education (EN)
Management of Technology and Innovation (EN)
Geometry and Topology (EN)

Μαθητές (EL)
Γεωμετρία (EL)
Εκπαιδευτικό υλικό (EL)

Ελληνική γλώσσα


"Επιστήμης - Κοινωνία" - Ειδικές μορφωτικές εκδηλώσεις: Φεστιβάλ Eπιστήμης και Tεχνολογίας 2012.Γιατί η Επιστήμη είναι..Ζωή, Αθήνα, Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών, Αμφιθέατρο "Λεωνίδας Ζέρβας", 2012-12-13 - 2012-12-16

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.