Ομάδα παιχνιδιού στο πλαίσιο παρέμβασης σε αυτισμό υψηλής και μεσαίας λειτουργικότητας

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ομάδα παιχνιδιού στο πλαίσιο παρέμβασης σε αυτισμό υψηλής και μεσαίας λειτουργικότητας (EL)
Involvement of a child with high functionality in a kindergarten. (EN)

Καραγιάννη, Κατερίνα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-11-20


Οι διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές είναι μια ομάδα από νευροψυχιατρικές διαταραχές που χαρακτηρίζονται από ειδικές καθυστερήσεις και αποκκλίσεις στην κοινωνική, επικοινωνιακή και γνωστική ανάπτυξη καθώς και από ένα περιορισμένο στερεοτυπικό , επαναλαμβανόμενο ρεπερτόριο ενδιαφερόντων και δραστηριοτήτων με έναρξη τα πρώτα χρόνια της ζωής. Η σημασία του παιχνιδιού στα παιδιά: Το παιχνίδι είναι μια διαδικασία που βοηθά στην ομαλή ανάπτυξη του παιδιού τόσο την πνευματική όσο και την κινητική. Προσφέρει συναισθηματική επικοινωνία και κοινωνικοποίηση, ενθαρρύνει την ανάπτυξη ανεξαρτησίας και αυτοεκτίμησης, και της δημιουργικότητας ενώ απελευθερώνει την ενέργεια των παιδιών. Επιπλέον, προσφέρει απαραίτητο χρόνο χαλάρωσης και λειτουργεί ως μηχανισμός μετριασμού του άγχους. Τα παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού δυσκολεύονται να αλληλεπιδράσουν κοινωνικά με άλλα παιδιά καθώς και δυσκολεύονται να κατανοήσουν τους κανόνες του παιχνιδιού καθώς και να διατηρήσουν την προσοχή τους σε μια κοινή δραστηριότητα. Πολλές φορές το παιχνίδι τους στερείται φαντασίας, είναι επαναλαμβανόμενο και μη λειτουργικό. Η προσοχή τους αποσπάται εύκολα από εσωτερικά και εξωτερικά ερεθίσματα και συχνά έχουν ιδέες και σκέψεις που αφορούν το παιχνίδι που όμως δεν καταφέρνουν να επικοινωνήσουν τις ιδέες αυτές αλλά και τις προθέσεις τους στους άλλους. (EL)
NO ABSTRACT (EN)


Autism (EN)
preschool education (EN)
inclusive education (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Ελληνική γλώσσα

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 2016 Αρ. 1: Πρακτικά 6ου Συνεδρίου; 367-373 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 2016 No. 1: 6th Conference Proceedings; 367-373 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Κατερίνα Καραγιάννη (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.