Έρευνα αγοράς για το επώνυμο μέλι και η απήχηση που έχει στους καταναλωτές το μείγμα μάρκετινγκ του

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)
Έρευνα αγοράς για το επώνυμο μέλι και η απήχηση που έχει στους καταναλωτές το μείγμα μάρκετινγκ του

Γαλανού, Ρεβέκκα

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

μάρκετινγκ
Διαφήμιση - Ελλάδα
ιδιότητες
προώθηση
Τροφή - Μάρκετινγκ
διαφήμιση
Μέλι
παραγωγή

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2005


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.