Ο ρόλος της διαφήμισης στην κατανάλωση των προϊόντων διατροφής light

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2002 (EL)
Ο ρόλος της διαφήμισης στην κατανάλωση των προϊόντων διατροφής light

Φουντουκίδου, Ξένη

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

μάρκετινγκ
τρόφιμα χαμηλών θερμίδων
Τροφή - Μάρκετινγκ
Τηλεοπτική διαφημίση - Τροφή
Διαφήμιση
καταναλωτές

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2002


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.