Τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και οι καταναλωτές

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2006 (EL)
Τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και οι καταναλωτές

Καλαμπαλίκη, Ελένη

H παρούσα πτυχιακή μελέτη ασχολείται με τον κλάδο των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Περιγράφει την αγορά των σουπερ μάρκετ καθώς και τα γενικά χαρακτηριστικά των καταστημάτων. Ακόμα περιγράφει τις συνθήκες ανταγωνισμού που υπάρχουν στην αγορά και αναφέρεται στις ελληνικές αλυσίδες του κλάδου. Έμφαση δίνεται και στις ευρωπαϊκές και διεθνής αλυσίδες καταστημάτων σουπερ μάρκετ και στις πωλήσεις τους. Τέλος αναφέρονται στοιχεία από την προσωπική έρευνα και αναλύονται.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

σουπερ μάρκετ
Καταναλωτές - Ελλάδα
ελληνικές εταιρείες σουπερ μάρκετ
Λιανικό εμπόριο - Ελλάδα
ελληνικό λιανεμπόριο
ανταγωνισμός

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2006


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.