Ανάλυση παραγόντων ποιοτικής εξυπηρέτησης καταναλωτών στα Super markets και η σημασία των Logistics: εμπειρική διερεύνηση.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Ανάλυση παραγόντων ποιοτικής εξυπηρέτησης καταναλωτών στα Super markets και η σημασία των Logistics: εμπειρική διερεύνηση.

Βίκα, Δέσποινα Ν.

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι ο εντοπισμός των παραγόντων από τους οποίους εξαρτάται η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών στα καταστήματα σούπερ μάρκετ. Για το λόγο αυτό γίνεται ανάλυση της έννοιας της ποιοτικής εξυπηρέτησης και του πελάτη. Είναι επίσης σημαντικός ο ρόλος των logistics στον κλάδο των σούπερ μάρκετ καθώς συμβάλλει στην μείωση του χρόνου και του κόστους και τελικά στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των επιχειρήσεων. Μέσω της εργασίας αυτής παρέχεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις του κλάδου να εντοπίσουν τις ανάγκες και τους παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες και να μπορέσουν να βελτιωθούν και να αναπτυχθούν.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

εξυπηρέτηση
επιχείρηση
Εφοδιαστική - Ελλάδα
Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Σουπερμάρκετ
Σούπερ μάρκετ
Εφοδιαστική
σούπερ μάρκετ
εφοδιαστική αλυσίδα
πελάτης
Διασφάλιση ποιότητας

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2017-10-16


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.