Μελέτη των επιπτώσεων της κατασκευής έργων στον τομέα των οδικών μεταφορών στην παράκτια ζώνη: ανάπτυξη του περιβαλλοντικού δείκτη 'χρήσεις γης' στην περίπτωση της μόνιμης ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μελέτη των επιπτώσεων της κατασκευής έργων στον τομέα των οδικών μεταφορών στην παράκτια ζώνη: ανάπτυξη του περιβαλλοντικού δείκτη 'χρήσεις γης' στην περίπτωση της μόνιμης ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου

Χριστοφορίδου, Φωτεινή - Δημήτριος

Καραπαναγιώτη, Χρυσή
Κίτσιου, Δήμητρα

masterThesis

2005
2015-11-18T09:44:43Z


Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια προσέγγιση για τη μελέτη των επιπτώσεων από την κατασκευή έργων στον τομέα των οδικών μεταφορών με τη βοήθεια περιβαλλοντικών δεικτών. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει το μοντέλο Κινητήριες δυνάμεις- Πιέσεις- Κατάσταση- Επιπτώσεις- Απόκριση (DPSIR) για τις μεταφορές, δομημένο με δείκτες προερχόμενους από τον κατάλογο δεικτών που δημιούργησε ο Μηχανισμός Υποβολής Εκθέσεων για τις Μεταφορές και το Περιβάλλον (TERM). Από τους δείκτες του μοντέλου επιλέγεται και αναπτύσσεται ο δείκτης χρήσης γης και στη συνέχεια εφαρμόζεται στην περίπτωση της μόνιμης ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου.


Χρήσεις γης
Μεταφορές
Περιβαλλοντικοί δείκτες
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Rion-Antirrion Bridge
Transportation
Land use
Environmental indicators

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Περιβάλλοντος. Τμήμα Επιστημών της Θάλασσας. Διαχείριση Παράκτιων Περιοχών.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.