Ο ρόλος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο Δημοτικό Σχολείο για τη διαμόρφωση συμπεριφορών και στάσεων για μια αειφόρο ανάπτυξη.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο ρόλος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο Δημοτικό Σχολείο για τη διαμόρφωση συμπεριφορών και στάσεων για μια αειφόρο ανάπτυξη.

ΧΑΧΑΛΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΗΛΙΑΣ

Χαϊντενράιχ, Ελισάβετ

masterThesis

2013
2015-11-18T10:07:27Z


Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση έχει να εκπληρώσει ένα δύσκολο εγχείρημα καθώς καλείται να αλλάξει και να επαναδιαμορφώσει μακροχρόνιες και παγιωμένες αντιλήψεις που συνδέονται με το πώς αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος τη θέση του στο ευρύτερο περιβάλλον. Αναμφισβήτητα οι παγιωμένες αυτές αντιλήψεις δεν αφορούν μόνο το περιβάλλον αλλά πρωτίστως τον τρόπο ζωής ο οποίος καλείται να αλλάξει.Κεντρική θέση τόσο στην προβληματική όσο και στην πρακτική της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κατέχει η αειφορική ανάπτυξη. Στόχος της μελέτης αυτής είναι η διερεύνηση του εάν και κατά πόσον τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα δηλαδή η διαμόρφωση και η υιοθέτηση στάσεων και συμπεριφορών που στοχεύουν στην αειφόρο ανάπτυξη. Εάν και κατά πόσον η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση βοήθησε προς αυτή την κατεύθυνση ανιχνεύεται μέσω της έρευνάς μου.

Enviromental education
Συμπεριφορά
Behaviour
Attitude
Primary school
Research
Στάση
Αειφόρος ανάπτυξη
Έρευνα
Sustainable development
Δημοτικό σχολείο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.