Ο ρόλος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο Δημοτικό Σχολείο για τη διαμόρφωση συμπεριφορών και στάσεων για μια αειφόρο ανάπτυξη.
(EL)
ΧΑΧΑΛΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΗΛΙΑΣ
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση έχει να εκπληρώσει ένα δύσκολο εγχείρημα καθώς καλείται να αλλάξει και να επαναδιαμορφώσει μακροχρόνιες και παγιωμένες αντιλήψεις που συνδέονται με το πώς αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος τη θέση του στο ευρύτερο περιβάλλον. Αναμφισβήτητα οι παγιωμένες αυτές αντιλήψεις δεν αφορούν μόνο το περιβάλλον αλλά πρωτίστως τον τρόπο ζωής ο οποίος καλείται να αλλάξει.Κεντρική θέση τόσο στην προβληματική όσο και στην πρακτική της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κατέχει η αειφορική ανάπτυξη. Στόχος της μελέτης αυτής είναι η διερεύνηση του εάν και κατά πόσον τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα δηλαδή η διαμόρφωση και η υιοθέτηση στάσεων και συμπεριφορών που στοχεύουν στην αειφόρο ανάπτυξη. Εάν και κατά πόσον η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση βοήθησε προς αυτή την κατεύθυνση ανιχνεύεται μέσω της έρευνάς μου.