Αξιολόγηση portfolio : μια νέα μέθοδος αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Αξιολόγηση portfolio : μια νέα μέθοδος αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης (EL)

Νεράκης, Αγγελής - Θεοδόσιος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Επιστήμης της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών. (EL)

Οι πρόσφατες προσπάθειες για αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα και για βελτίωση και αναβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης, οδηγούν συνακόλουθα και στην επανεξέταση του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών. Καθώς η σύγχρονη παιδαγωγική επικεντρώνεται στη μαθητοκεντρική εκπαίδευση, γίνεται πια επιτακτική η ανάγκη να χρησιμοποιηθούν νέοι τρόποι αξιολόγησης, οι οποίοι να αποτελέσουν αναπόσπαστο, και συντρέχον μέρος της διαδικασίας της μάθησης. Η χρήση του φακέλου επιτευγμάτων (portfolio) ως μέσου αξιολόγησης της εργασίας των μαθητών, μπορεί να αποτελέσει την ιδανική λύση στο πρόβλημα αυτό. Το portfolio ως τρόπος αξιολόγησης συμβαδίζει με τις αρχές του κονστρουκτιβισμού και ιδιαίτερα την αντίληψη ότι η γνώση οικοδομείται ενεργά από το μαθητή, μέσα από τις εμπειρίες και την αλληλεπίδραση του με το περιβάλλον. Η έμφαση στην ενεργή συμμετοχή του μαθητή στη μάθηση του μεταθέτει το κέντρο προσοχής της αξιολόγησης από τη γνώση, στον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει ο μαθητής και στις στρατηγικές που χρησιμοποιεί.

masterThesis

Evaluation (EL)
Αξιολόγηση (EL)
Φάκελος εργασιών μαθητή (EL)
Portfolio (EL)


2007


2015-11-18T10:53:40Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.