Αξιολόγηση portfolio : μια νέα μέθοδος αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αξιολόγηση portfolio : μια νέα μέθοδος αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης

Νεράκης, Αγγελής - Θεοδόσιος

Ρέλλος, Νικόλαος

masterThesis

2007
2015-11-18T10:53:40Z


Οι πρόσφατες προσπάθειες για αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα και για βελτίωση και αναβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης, οδηγούν συνακόλουθα και στην επανεξέταση του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών. Καθώς η σύγχρονη παιδαγωγική επικεντρώνεται στη μαθητοκεντρική εκπαίδευση, γίνεται πια επιτακτική η ανάγκη να χρησιμοποιηθούν νέοι τρόποι αξιολόγησης, οι οποίοι να αποτελέσουν αναπόσπαστο, και συντρέχον μέρος της διαδικασίας της μάθησης. Η χρήση του φακέλου επιτευγμάτων (portfolio) ως μέσου αξιολόγησης της εργασίας των μαθητών, μπορεί να αποτελέσει την ιδανική λύση στο πρόβλημα αυτό. Το portfolio ως τρόπος αξιολόγησης συμβαδίζει με τις αρχές του κονστρουκτιβισμού και ιδιαίτερα την αντίληψη ότι η γνώση οικοδομείται ενεργά από το μαθητή, μέσα από τις εμπειρίες και την αλληλεπίδραση του με το περιβάλλον. Η έμφαση στην ενεργή συμμετοχή του μαθητή στη μάθηση του μεταθέτει το κέντρο προσοχής της αξιολόγησης από τη γνώση, στον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει ο μαθητής και στις στρατηγικές που χρησιμοποιεί.


Evaluation
Αξιολόγηση
Φάκελος εργασιών μαθητή
Portfolio

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Επιστήμης της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)