Σχεδίαση και υλοποίηση ηλεκτρονικού διαπολιτισμικού ημερολογίου ως χρηστικό εργαλείο των κοινοτήτων μάθησης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Σχεδίαση και υλοποίηση ηλεκτρονικού διαπολιτισμικού ημερολογίου ως χρηστικό εργαλείο των κοινοτήτων μάθησης (EL)

Σπανός, Δημήτριος - Ιωάννης

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Επιστήμης της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών. (EL)

Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η σχεδίαση και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού Διαπολιτισμικού Ημερολογίου, με σκοπό την παραγωγή ενός εργαλείου που θα χρησιμοποιήσουν οι ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης. Για την προσπάθεια αυτή, μελετήθηκαν τα χαρακτηριστικά της Διαπολιτισμικότητας, το συμβατικό ημερολόγιο, το ημερολόγιο συμβάντων και οι χρήσεις τους στην εκπαίδευση. Πραγματοποιήθηκε έρευνα στο Διαδίκτυο για άλλα Διαπολιτισμικά Ημερολόγια και συγκεντρώθηκαν τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά από το καθένα. Τέλος, μελετήθηκε η έννοια του γνωστικού εργαλείου, της ηλεκτρονικής μάθησης και της ηλεκτρονικής κοινότητας μάθησης, ενώ έγινε και καταγραφή των σημαντικότερων εργαλείων που χρησιμοποιούν οι κοινότητες αυτές. Πολλά από τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στο θεωρητικό πλαίσιο αποτέλεσαν και τη βάση για τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού Διαπολιτισμικού Ημερολογίου, ενώ δόθηκε ιδιαίτερο βάρος και σε τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως τη δυναμικότητα του περιεχομένου, την απλότητα και ευκολία χρήσης, τα λιτά γραφικά και τις δυνατότητες αναζήτησης. Το σύστημα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου στη διεύθυνση http://www.rhodes.aegean.gr/calendar/. Ο εκπαιδευτικός αναγνώστης και οι μαθητές του μπορούν να αναπτύξουν ένα πλήθος δραστηριοτήτων με αυτό. Ενδεικτικά, στο 6ο Κεφάλαιο αναφέρονται προτάσεις για σχέδια δράσης. Μετά τη δοκιμαστική λειτουργία και την ολοκλήρωση του συστήματος, πραγματοποιήθηκε ποιοτική διαμορφωτική αξιολόγηση με τη μέθοδο της συνέντευξης, τα αποτελέσματα της οποίας παρατίθενται στο 7ο Κεφάλαιο.

masterThesis

Distance education (EL)
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
Multicultural education (EL)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση (EL)


2007


2015-11-18T10:53:41Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.